Het Proces

Op deze pagina leggen wij stap voor stap uit hoe de samenwerking zal verlopen. Van onze eerste kennismaking tot de grand opening van jouw online evenement. Zo weet je van tevoren al wat je kunt verwachten, wel zo fijn en overzichtelijk.

Scroll op je gemak door deze pagina en neem gerust contact op voor eventuele vragen.

Kies de stijl die het beste bij jouw geplande event past. Onze illustratoren hebben ieder een overzichtelijke en sfeervolle basismarkt ontworpen waarmee de webdesigners een kant-en-klare online event omgeving hebben gecreëerd.

lampion AV

Kies de add-ons en geef je wensen aan. Bij elke basismarkt zijn verschillende extra’s beschikbaar om de markt aan te laten sluiten bij jouw plannen en wensen. Geef aan hoeveel standhouders er zullen deelnemen aan het event, of deze een gepersonaliseerde avatar achter de kraam krijgen en of je een of meerdere extra pagina’s wilt toevoegen. 

Wil je een markt of ander type event helemaal op maat laten ontwerpen door een van de illustratoren, dan kun je ook dit aangeven in het proces voor de aanvraag.

Vraag de offerte aan. Met jouw keuze van de stijl, het aantal deelnemers en andere extra pagina’s kunnen wij direct een offerte aanbieden. Vraag deze aan via het formulier en je ontvangt een kopie hiervan via de mail.

Heb jij extra wensen die niet standaard aangegeven zijn op onze website of wil je een event op maat, dan zullen we eerst contact opnemen via mail of telefoon om de wensen en mogelijkheden te bespreken. Jouw wensen zullen doorgesproken worden met een illustrator en webdesigner en binnen 5 werkdagen ontvang je een offerte via de mail.

Let’s chat! Na het ontvangen van de offerte zal een van de eventmanagers uit ons team contact met je opnemen via de mail. Samen plannen we een afspraak in om te (video)bellen om eventuele vragen te beantwoorden en de planning door te spreken. Ga jij akkoord met de offerte en past de planning van het event in ieders agenda dan gaat de samenwerking van start.

SUO_vogel-groen

Samen volgen we de planning in aanloop naar jouw online event. De eerste deadline daarin zal het aanleveren van een deelnemerslijst zijn. Hiermee stellen wij jouw deelnemers op de hoogte hoe en wanneer zij alle gegevens dienen aan te leveren die gepresenteerd worden op jouw event. (Denk aan foto’s, linkjes en tekst.)

Wanneer de deelnemers hun gegevens hebben aangeleverd gaan de webdesigners aan de slag met de opbouw van jouw event. Jij zult als organisator op de hoogte worden gehouden en krijgt als eerste een kijkje achter de schermen zodra alles opgebouwd en gekoppeld is.

Tijd voor een grondige controle. In deze fase krijgen ook alle deelnemers toegang tot de omgeving van het gehele event. Zij dienen zelf hun eigen pagina te controleren. Werken alle linkjes naar behoren en zijn de gegevens die zij hebben aangeleverd juist verwerkt. De webdesigners controleren het werk in termen van functionaliteit en layout, maar het testen van alle knoppen (zit de juiste link erachter) is erg timeconsuming en leggen we om kosten te besparen bij de deelnemer zelf.   Eventuele foutjes worden zo op tijd gespot en opgelost voor de grote opening van jouw event.

De grote opening! Op de datum en tijd dat jouw evenement van start zou gaan zorgen wij dat alle pagina’s openbaar toegankelijk zijn voor alle bezoekers. Laat die bezoekers maar binnenstromen en het feest kan beginnen!

plant AV

Na afloop van het evenement halen we de pagina’s offline en bewaren we template’s van de structuur voor jou, mocht je in de toekomst een volgende editie willen organiseren. (Scheelt ons tijd, dus scheelt jou geld.)

We geven jou en de deelnemers eerst rustig de tijd om bij te komen van en zelf te reflecteren op het evenement en het hele proces. Misschien wil je je deelnemers een enquête laten invullen.

Daarna zal je in een (videocall) gesprek samen met de OMD projectmanager terugkijken op de hele samenwerking en bespreken we wat er te optimaliseren valt voor een (eventuele) volgende keer.

Van begin tot eind heb je in principe alleen contact met jouw OMD projectmanager. Overzichtelijk en snel! Heb jij gekozen voor een volledig of gedeeltelijke omgeving, dan heb je desgewenst ook wat contact met de illustrator, maar zelfs dit kan via de projectmanager als dat jouw voorkeur biedt. Je zult in elk geval geen mailtjes krijgen vanuit allerlei email-adressen en hoeven overleggen met verschillende afdelingen. Alles is te overleggen en regelen via jouw contactpersoon die je vanaf het plannen van jouw evenement tot aan de nabespreking begeleid in het opzetten van jouw Online Markt Design.

Start de samenwerking

Vraag vandaag nog een offerte aan en realiseer misschien al binnen enkele weken jouw online markt of ander event. Of neem eerst een kijkje op onze andere pagina’s voor meer informatie over de diensten, de verschillende stijlen of hoe dit hele concept is ontstaan. Heb je daarna nog vragen, stuur ons dan vooral een mail! We komen graag in contact om vragen te beantwoorden en mogelijkheden te bespreken.